3 mars

Dagen började med att jag (helt i onödan visade det sig sen) gick upp och gick till skolan. Det visade sig då att jag redan gjort provet som skulle göras den lektionen, så jag var ledig istället. Alltså hade jag gått upp och släpat mig iväg till skolan heelt i onödan. Fasiken också!

Jag firade detta hemskt härliga med att gå hem och sova tre timmar i sträck innan jag tog tag i mig själv och började läsa igenom häftens till fredagens inlämningsuppgift. Duktigt Annika! Jag kan inte påstå att jag förstod något av det jag läste, men jag läste det i alla fall, *nöjd*

Dagen har erbjudit promenad med Ebba, bakning av kokos- och mandelbiscotti, nya tésorter och mys med katt, Bra dag med andra ord, och då är klockan ändå bara fyra nu!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0