kvällsté

Imorgon tänker jag fira att jag slipper vara i skolan med att gå och köpa svart målarfärg och sedan måla en tavelram´, helt svart. Sedan ska jag pyssla ihop ett stort kollage med bilder på mig och Änglaflickan :)

Känner att jag är i stort behov av att kunna se de bilderna flera gånger om dagen varje dag. Måste se dem och få lite inspiration, kärlek och glädje. Vill se bra minnen och kunna komma ihåg dem.

Jag vill se "bevis" på att jag har varit glad en gång, ganska nyss. Och det är de bilderna väldigt bra på att få mig att se.

Det är klart att det finns många bra minnen, men just nu är det de dåliga som väger över. Tyvärr.

Nu borde jag lägga mig och stänga av datorn, men jag känner att jag har en massa ord i mig som måste ut först. Kanske ska jag sätta mig och skriva klart brevet till Änglaflickan nu. Har hållit på med det brevet i över en vecka nu, så imorgon ska jag verkligen posta det!

Sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0