Första skoldagen är snart klar

Mitt Jobba-med-skola-minst-två-timmar-om-dagen-beslut har hittills börjat helt okej. Jag har läst igenom ett av de två häftens jag måste läsa för att kunna skriva en inlämning om Miljöhistoria. Det tog en timme, och med tanke på att den "riktiga" skoldagen inte börjar förens imorgon, så är jag faktiskt rätt nöjd med det.

Om jag bara får ta en liten kaffepaus och bröd-bakarpaus så ska jag nog orka med en till timmes plugg innan Ida kommer hit. Det känns bra, att jag än så länge inte har slarvat med skolan. (Okej, det har bara varit en skoldag den här terminen, och den behövde jag inte ens arbeta på, men jag har ändå inte slarvat! + i kanten för mig!)



pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0