Äntligen

Happjapp! Bra dag idag!

Man märker att man är på rätt väg när man vill planera saker för framtiden. När man orkar göra det man har planerat och när man dessutom tycker att det är roligt! När man orkar med mer än en sak per dag och när man Vill gå ut på kvällen! Det är bara en allt för härlig känsla att "helt plötsligt" inse att man inte haft en enda helt igenom dålig dag på flera veckor. när man inser att man har så mycket roligt att se fram emot att man går runt och ler för sig själv! Det är bara underbart helt enkelt :)

Det är hela tiden små nya saker som jag märker i min omgivning. saker som för andra kanske inte är så stora, men som för mig är jätteviktiga, och fina. När jag orkar, vågar och vill göra oväntade saker, när jag inte får panik av att ha mycket att göra en dag. När jag vaknar och min fösta tanke inte är något negativt. Eller när jag bara kommer på mig själv med att le utan någon egentlig anledning. Det är fint att inse att man mår mer bra än dåligt.

Det är bara en så fint att få uppleva allt det här. För två år sedan hade jag skrattat om någon sagt till mig att jag skulle ta studenten och må ganska bra. Jag hade aldrig trott på det. men jag motbevisade mig själv, för nu står jag här, två år senare. Med en himmla massa erfarenheter, bra och mindre bra, men jag mår ändå betydligt bättre än vad jag någonsin kunnat föreställa mig. Jag ser fram emot studenten, sommaren och resten av livet. Jag överlevde, och jag kan inte låta bli att känna mig lite småstolt över att jag gjort det :)



Ja, det är helt enkelt bara väldigt härligt att inte bara ha överlevt, utan också börjat leva!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är så stolt över dig!! <33

2010-05-29 @ 19:16:36
Postat av: Jane

åhhåhhåhh, underbara du!



underbara liv när det blir som man vill.

2010-06-02 @ 07:06:23
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0