Winnerbäck säger det bättre än jag

.

jag blev så trött på mig själv
jag blev så destruktiv
och du fick inte följa med
jag har en situation
med ett annat liv
och du har ingen del i det

jag ska ingenstans
jag bara bryter lite is
det sägs att allting vänder
och det stämmer väl på sätt och vis
när en stannfågel ger sig av

jag har lämnat mina rader
så länge jag minns
det ett tvivelaktigt mål
för att du syns överallt
är det inte säkert att du finns
det är en konst att bara fylla hål

jag minns vad jag minns
och jag har glömt vad jag glömt
det behöver inte ens ha hänt
det kan ha varit länge sen
men jag kan ha drömt
det är en känsla som jag alltid känt

jag ska ingenstans
jag bara bryter lite is
det sägs att allting vänder
och det stämmer väl på sätt och vis
när en stannfågel ger sig av

.



Kommentarer
Postat av: Jane

Du säger det bättre än alla <3



Jag är galen, vet du det? (A)

2010-07-10 @ 11:31:25
URL: http://thediarybitch.blogg.se/
Postat av: Jane

Jag tänker på dig när jag hör denna låten. Cold - Back Home



"When she walks into the room

They look up to see her face

All the glitter falls on her

And the room's her stage



Don't you think you've had enough?

Do the claws make sores?

Take my hand and come away

And i'll take you home



I wont turn around

Can't be afraid

Taking you all the way back home

Innocence gone

Can't be the same

Taking you all the way back home"



Någon dag kommer du klara det :) Du är Bäst

2010-07-10 @ 11:44:37
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0