Att vara omtyckt är fint

Hejhopp!

Barn måste vara det bästa om man vill bli på bra humör.
Man behöver bara vara med dem i tio minuter för att känna sig behövd och omtyckt. Det är bra.

Idag har vi läst minst tusen sagor och myst i ett leksakstält(jag var vääldigt mycket för stor för det egentligen, så fötterna stack ut genom dörren :P lyckat!). Vi har också åkt pulka nerför den extreeemt branta backen (ehh..ja..) och ätit snömackor, MuMs liksom! ;)

Bästa med hela dagisdagen var ändå när jag skulle gå och alla ville ha en hejdå-kram av mig. Sånt värmer i hjärtat! Att känna sig omtyckt är fint och att få bevis på det är också fint.

Många fina barn finns det helt enkelt
(Även om en del går mig på nerverna...)



Nu tänker jag ge mig ut i kylan (minst hundra minus ute nu :O ) för att köpa té.
Måste ha massa nytt té om jag ska överleva den här vintern ju!

pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0