Göra-om-ryck

Hejhopp!

Jag har fått ett stort ryck på att ändra om i mitt rum, jag vill ha förändring, jag vill ha nytt! Har tröttnat på att det alltid ser likadant ut överallt i min vardag, jag vill ha nya intryck och saker att se.

Just nu håller jag på att måla mina hyllor (som tidigare var av träfärg) helt vita, och skrivbordet ska bli vitt det med. Min sminklåda har blivit utbytt till en röd burk med vita prickar på och sängen bäddad med nytt (Indiskt!) överkast. Jag funderar också på att göra en riktig storrensning av alla saker i alla lådor och sådär, det skulle kännas skönt att få det gjort.

Antagligen är det här rycket bara ännu ett sätt för mig att slippa tänka på sånt jag inte vill tänka på, men det är i alla fall ett ganska roligt tidsfördriv, till skillnad från mitt förra tidsfördriv som var att räkna saker. nackellack (47), tops (432), pärlor (oändligt), jeans (14) och så vidare.. ^^

Jag vill helt enkelt ha förändring,
trött på gamla saker och tankar!

Jag vill använda min nya energi till bra saker istället för att använda den till att tänka ännu mer, för vem mår bra av att tänka samma tankar om och om och om igen? Inte jag i alla fall! Nu ska jag ta tag i det här, ta tag i allt som jag förut bara tänkt att jag ska göra, men aldrig gjort! Vi får väl se hur det slutar det här :P

Nu blir det målning igen! :)

Kommentarer
Postat av: Jane

Åhh, underbara du! Nu jävlar har jag en mysblogg att läsa, du är så himla bra <3 vi klarar oss tillsammans, vi ska överleva livets jävliga sida och ta oss till den bra sidan! Åhh, ny bok förresten?! Som du skriver? :D Är den första klar? Jag måste få läsa!!! Jag håller på en del med min, jag har kommit på ett annat slut så det är en del detaljer som måste ändras i det jag redan skrivit, men det blir nog bra :) Puss på Älskad!

2010-03-08 @ 16:34:21
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0