Jag vet inte Hur det går till..

Jag vet inte vad som händer, för jag går bara in i affärerna för att titta runt lite, fördriva tiden, och helt plötsligt står jag i kassan och betalar för saker som jag egentligen skulle klarat mig utan. Tror jag. För det känns rätt livsnödvändigt att köpa saker när de både är snygga och billiga. Tänker lite att: Visst gör jag mig själv en tjänst om jag passar på att handla när det är Rea?! hum.. Men det finns säkert någon lag på att man Måste köpa alla fynd man hittar >_<



Fem klänningslinnen för 50 kr styck, det är oemotståndligt, okej?!



Allt dethär för 104 kr, det är ju så det spritter i benen ;)



Kommentarer
Postat av: Jane

Jag ska b a r a lägga pengar på saker till valpen denna och nästa månad... det är TORTYR! Jag vill shoppa!!!

2010-08-04 @ 23:00:11
URL: http://thediarybitch.blogg.se/
Postat av: Jane

Bara av ren nyfikenhet, vart kommer linnena ifrån? (A)(A)(A)

2010-08-07 @ 16:55:38
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0