Jag ska leva på havregrynsgröt!

Wiiiiiiiie!!

Nu är det så gott som helst bestämt att vi drar till Indien i två veckor i slutet av November! Med Vi så menar jag Moster Anna, Kusin Fanny och så Jag såklart :) Tittar runt efter flygresor, hotell och annat viktigt som måste fixas innan resan. Inser att flyg och boende kommer gå på minst 12 000, men fan, det Är det värt!! :) Och kanske, kankse så hänger Evelina och Kusin Nina + Pojkvän med också!

Jag kommer att få leva på havregrynsgröt till lunch varje dag i ett halvår, och så kommer jag att få skippa alla nya höstkläder.. Det är inte direkt världens undergång, med tanke på att jag redan har två överfulla garderober och flera kassar kläder i mammas garderob.. hum.. kanske har man överkonsumerat de sista åren? Nu ska jag i alla fall spara pengar så det står härliga till! För än så länge har jag ungefär (exakt) 117kr på mitt kort x)

Meen!
Trots lite pengaproblem så är jag G L A D som fasiken över det här!
Nu har jag verkligen något att se fram emot under alla tråkgrå höstdagar med regn och skola :)

Kommentarer
Postat av: Jane

Du är underbar! Gud vad roligt! Kommer verkligen att sakna dig, även fast vi ästan aldrig ses så är det en annan sak att inte vara i samma land. Men whata, det löser sig. Grattis :D

2010-08-30 @ 15:35:40
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0