Dubbelt grattis blir det idag!

 

 

Snart bär det av mot Grästorp och en födelsedagsflicka som bjuder på Tékalas! Inte helt fel med andra ord. Té är en bortglömd men mycket mysig sak. Ska bli spännande att se vad hon tycker om presenten, en lite speciell sak kan man väl säga :)

 

Det pinsamma med den här födelsedagsflickan Idas kompisar (det vill säga jag och Evelina) är att vi aldrig gav henne något då hon fyllde 18.. Fy skäms på oss.. Men ibland är man inte alltid den där fina, superkraftsvännen som man skulle vilja vara. Att ha dåligt samvete över det mår nog ingen bättre av, så istället tar vi helt enkelt igen det här i år, då vi kommer ge Ida en extra speciell och storslagen sak, som kompensation. Fast allra mest för att just Hon är värd det! :)

 

(Jag får väl skriva mer om det sen, vill ju inte råka avslöja mig innan hon öppnat paketet.)

 

Hur som helst!

Det jag ville komma fram till är att det inte är vilken Födelsedagsflicka som helst som jag ska hem till snart. Nej verkligen inte, det är en alldeles speciellt bra flicka. Och jag kan helt ärligt säga att det inte finns någon som är mer positiv och uppmuntrande, än vad hon är. Jag minns inte en enda gång då hon inte har fått mig på bättre humör bara genom att finnas. Sådana vänner ska man ta vara på. För de är speciella, och de är så oerhört älskade. Och just en sådan fin vän är Ida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0