Sockerkick

Dagens sockerintag har nått oroande höga siffror.
Jag misstänker att jag om en kvart eller så kommer hoppa runt på högvarv och vara helt okontaktbar. Det kan enbart sluta så efter att jag precis ätit upp en hel plåt med Havreflarn, alldeles själv... Till mitt försvar så säger jag att de var riktigt goda och att ingen skulle kunnat motstå de små söta flarnen som låg där på plåten alldeles nybakade och varma och frasiga! Och för att övertala mig själv att det var okej att äta upp alla kakor, så säger jag högt rakt ut i köket att: Man måste ju provsmaka!!
MuMmS!

Kommentarer
Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

Jaaaa, man MÅSTE provsmaka! Annars vet man ju inte vad man missar. Och alla kakor kanske smakar olika? Då måste man smaka upp alla.

2011-05-24 @ 20:39:13
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0