Framtidstro och Motivation

Det är Lördagen den 14 maj och jag är på fint humör. Jag har haft en helt fantastiskt bra vecka, och allt känns väldigt rätt och bra. Jag har fått mer framtidstro under den här veckan än vad jag haft sammanlagt de senaste fem åren. Det är jag väldigt tacksam över.


Och nu håller jag alla mina tummar för att det här går vägen som jag vill och att jag i höst befinner mig i Jönköping!

 

 

Veckan var fin på massor av vis - nyfunna och roliga människor och vänner, väldigt fint och soligt väder, underbart befriande ösregn att dansa runt i och en himla massa motivation för livet. Kombinationen av det kan inte annat än vara fint.


Kommentarer
Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

Jag är så lycklig för dig vännen!<3

:)

2011-05-15 @ 07:05:35
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0