Tisdag 19:e April

Jag har bara varit vaken i två och en halv timme, ändå har jag hunnit med en hel del (för att vara jag, så att säga.)

 

Hur många kaffekoppar jag har druckit? Tre.

Hur många böcker har jag läst? En halv.

Hur många muffins håller på att gräddas i ugnen? 23.

 

Jag blir så spralligt glad av det här vädret, solen gör så himlans mycket med mitt humör. Och fågelkvittret, gräset, himlen och den varma asfalten. Jag vill vakna, vill gå upp och jag vill göra saker. Det är så skönt att känna att man Vill. Och då menar jag mer än att vilja ligga i sängen hela dagen.. Jag vill Göra, Se och Uppleva.

 

Fin start på en dag som förhoppningsvis blir lika fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0