jag är inte snäll

Lycka är att få mer än 30 nya stämplar av pappa!

Nu kan jag pyssla nya roliga brev och kort och massor av annat roligt :) Det kommer alltså inte bara vara prinsesskronor på allt jag gör efter den här dagen! (Även om dem är snygga!!)




Dagen har bestått av Lite för mycket kaffe, sömn och lögner, men Hey, vad är tungan till för om man inte ska få koka ihop några roliga lögner då och då? Ja jag vet, det är inte snällt att ljuga bara för att man kan, men jag har aldrig sagt att jag är snäll så..

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Jane

Om jag säger att du är snäll, är jag en lögnpota då?! O.O



Okej, Annika, du är inte snäll.

Du är sneel. Sneel heest.



Haha, vem fan kom på nått så korkat?! xD

2010-05-11 @ 17:24:20
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0