Brev är verkligen att "enkelt" sätt att ge någon ett leende med.

Jag vet inte en enda gång som jag fått brev och inte lett när jag precis ska öppna det. Det måste nog vara en av mina bästa stunder, stunden precis innan man öppnar brevet och inte vet vad som ska finnas där i. Det kan vara vad som helst, allt från té, ord och hjärtan till löften, pepptalk och presenter! Det är underbart!

Så nu sitter jag och tänker igenom brevet som jag fick idag, tänker och dricker té som jag fick. Inte vilket té som helst, utan Kärleks-té som är supergott. Lovely!

Förbereder mig mentalt inför badet och funderar över vilka som kommer att vara där idag. Det är en som alltid är där, men duktiga annika kommer aldrig ihåg vad hon heter.. haha, duktig jag är.. Men det brukar vara hon, E och någon kille/man/gubbe(?). Hur som helst brukar det vara mysigt, avslappnande som fan! :)

Om mindre än sju timmar så åker vi upp till stockholm!
Åhh vad jag längtar efter det! Efter sol och värme!
Jag känner på mig att den här resan bli bra, att den blir glad!

:) kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0