Promenad och svar

Ojojoj, sicken fin promenad jag har gått idag. Den innehöll mycket, bland annat Sol i ögonen, Musik i öronen och Blött i skorna. Vidsträckta åkrar med vit gnistrande snö på, och en korkad tanke om att det gick att gå På snön.. det gjorde det Inte. Man sjönk ner. Mycket. Men det var väldigt fint ändå! Att gå runt för sig själv och hoppas på att inte gå helt vilse, utan bara halvt, och att få en massa steg på stegräknaren! Lovely!
---
Yees, nu sitter det en glad Annika här! Jag fick svar av den jag mejlade på skolan i Jönköping, och det verkar bara bättre och bättre! Kanske dags att berätta för mamma och pappa att jag har hittat en skola jag vill gå på.. hum.. jag tar det när jag kommer hem tror jag!
Jippie!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 02:27:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0