Jag är oteknisk.

Jag vill ha en snygg blogg, känns så urbota tråkigt att skriva när det är så fruktansvärt fult... men ja, jag som inte ens kan hitta "ljudlös-knappen" i min mobil, jag kan ju knappast förstå hur man gör en egen design.. haha, ibland är det extra tråkigt att vara oteknisk!
-
-
-
Men om jag drömmer lite, så hade det garanterat varit en rosafluffig design, med cupcakes, prinsessor, solar, lite mer rosa och kanske ett och annat fint moln, eller karameller, och en fin text, helt av allt hade jag velat ha "Everything is poetry" skrivet där uppe... och lite spets, det är fint med spets! och ja, ett litet fint brev eller kuvert med, sånt jag blir glad av helt enkelt!
Så, när ni nu (mina två läsare..) går in här, så kan ni ju alltid föreställa er att min blogg ser ut ungefär sådär som jag beskrev det där ovan! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kaaaaanske kommer ihåg hur man gör...kan undersöka sen! :)

2011-03-12 @ 10:40:15
Postat av: Josefin

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 14:46:05
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0