Folkhögskolelängtan

Jag tittar runt på olika folkhögskolor och kurser och blir bara mer och mer säker på att det är precis det som jag vill göra i höst - Plugga på en Folkhögskola! Lite svårt bara att hitta något som passar alla mina krav, för ja, jag har en väldans massa krav på hur jag vill att det ska vara.
Södra Vätterbygdens Folkhögskola är i alla fall den som ligger högst upp på listan just nu. De har två olika linjer som jag skulle kunna tänka mig, om jag bara fick anpassa dem lite efter mig, hehe. Men Ååh! Just nu är jag bara så pirrig och förväntansfull! Hoppas bara att jag kommer in på den skola jag söker till, om och när jag nu söker. Annars blir jag ledsen i lill-ögat...
Jönköping är den stad som det lutar mest åt för tillfället, vilket passar väldigt bra. Därifrån är det nära till ganska många ställen. Hem och till kompisar = Perfekt det! Enda lite svåra just nu är väl att förstå allt som står om de olika linjerna.. hum.. jag är ju inte direkt känd för att vara en av de mest smarta personer här i världen.. men det ska nog gå tillslut!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka inriktningar är du intresserad av? :)

2011-03-19 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0