Att ha en syster

Det är väldans väldans fint att ha en syster som man kan åka till, stanna i en vecka, sova på en madrass bredvid soffan och dricka kaffe hela dagarna. Det är också fint när solen lyser in genom köksfönstret när man står och bakar. Det är väldigt fint att ha en syster i en stad långt långt bort, för då blir det desto roligare när man väl kommer dit. Även om man saknar sönder sig efter henne hela tiden då man inte är där. Ja, det är helt enkelt väldigt fint att ha en syster som min! Speciellt när man får fri tillgång till kaffeburken, skafferiet, och kan baka precis vad man vill precis när man vill!

Ja, jag befinner mig alltså i Uppsala för en vecka. På planeringen står det inte ett skit, förutom att äta Onsdags-middag hos en Moster och att laga mycket mat till två Teknik-pluggande studenter. Och kanske, kanske ska jag slå på stort och ta cykeln in till stan och titta i affärer, handla för pengar jag verkligen inte har och bara ha det fint. Fint med en syster!


Kommentarer
Postat av: Jane

Åh underbara du och underbara Siri <3

2011-03-07 @ 22:43:31
URL: http://bombshellbitch.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0