Bästa presenten någonsin!

De gav mig en Londonresa i present och nu går jag runt med glädjefjärilar i hela magen från det att jag vaknar tills det att jag somnar. Jag tror och tycker att planer är bra att ha, i alla fall när det är fina planer. Allt blir så himla mycket lättare och bättre när man kan kolla i sin almanacka och räkna ner dagarna tills man står på en stor virrig flygplats och bara är en timmes tågåkande från sin bästa vän! Allt blir bättre, till och med jag-vill-inte-gå-upp-ur-sängen-dagar blir bättre! Nu tänker jag fylla de här åtta dagarna tills vi ses med att göra fina saker, typ som att gå promenader hela eftermiddagarna, sträckläsa nyköpta böcker och dricka kaffekaffekaffe!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0