Sista dagisdagen

Fick en fin blomma och massor av teckningar från barnen på dagis! Underbart, fast ganska sorgligt att säga hejdå till dem. Det är ganska många som börjar "skolan" till hösten, så dem kommer jag inte träffa mer.. Tråkigt, men ändå roligt att ha fått följa dem under ett halvår och se hur otroligt mycket de har utvecklats. Från att inte kunna dra upp dragkedjor till att fixa det alldeles själv!

Sen var det ju inte heller helt fel att få massor av kramar och fina ord från små yrväder :)

Klockan är bara tjugo i ett och jag har redan hunnit med massor. Om jag fortsätter i den här takten så kommer jag ha städat precis hela huset om några timmar.. Eller så slocknar jag i sängen om några minuter.. Båda alternativen känns lika "lockande"!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0