lever eller är levandes?

Jag lever.

Jag skiter rätt mycket i skolan, för det är roligare och mysigare att fika med kompisar och gå på picknick och sånt där. Så skolan får liksom komma någon annan gång i livet :)

Jag har börjat planera lite inför studenten,
Köpt rosa servetter och rosa muffinsformar och annat sådant där livsnödvändigt som man bara måste ha på sin studentdag. Spetsbh och planer på att köpa rosa sugrör. Jag menar, hur ska man överleva de sista veckorna i skolan om man inte har ett rosa sugrör med sig på alla fester?! Precis, det bara gör man inte..

Och så är jag inne i underbara (hatade) humörssvängningar igen. Upp och ner, ner och upp och fram och bak.. heela tiden. Men jag antar att det är de konsekvenserna man får ta av nedtrappning av medicinerna. Så jag står nog ut. Det blir bättre sen när allt har stabiliterat sig (som alla läkare så snyggt säger!)

pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0