Härligt

Äntligen har jag fått mina skivor :)


Blommor som Tack för att jag varit på Dagis :)


Syster har bakat bullar... Det är underbart!


Spontaltripp med familjen till Ikea och Bohusfästning :)




Vårkänslor, Kaffe och Bästa vännen :)


Det finns betydligt viktigare saker att göra än att sova. Tillexempel testa alla pennor och se vilka som fungerar och vilka som kan slängas. Räkna saxar och organisera bland pysselsaker och pärlor!



Nej, jag har absolut inte många olika muffinsformar... :O


Nya till studenten och sommaren!


Baka baka liten kaka...


Nu blir det frukost med mammsi och pappsi!


Kommentarer
Postat av: Jane

Gah, pennor?! Muffins?! Aaaaahh!!! Du är galen :)

2010-05-15 @ 09:35:39
URL: http://thediarybitch.blogg.se/
Postat av: Suzze

Gaah, muffins är gott och vilka roliga formar du har (och många xD)

2010-05-15 @ 12:19:07
URL: http://galenkanin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0