Förberedelser!

Hejhopp!

Jag håller på att baka lite till Stadsrundan på Studentdagen. Blir många små söta muffins, maränger och annat fint! Praktiskt att baka nu och sen frysa in, så kan jag bara fixa glasyren dagen innan. Då blir det inte lika stressigt med att baka när jag säkerligen har väldigt mycket annat att göra den där veckan.

Jag har användt mina nya muffinsformar, och det blir verkligen supersött! Vem blir inte sugen att smaka när man ser minimaränger i gulliga formar, med mörkchoklad som överdrag?! ;) Jag blir i alla fall sugen!

Och för övrigt så känner jag mig fin i mitt nya linne :)

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Du har alltid varit duktig på att baka (om jag minns rätt?) Önskar att jag var smidig i köket med :P



Du är lika sockersöt som förut med.

Kram

2010-05-25 @ 21:28:27
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Jane

har varit dålig på att kolla din blogg det sista, och nu fick jag FYRA nya underbara inlägg!! Åhh, student, sommar! Nytt jättefintlinne och en klänning. Kan du inte visa hela klänningen? Den verkar jättefin, och jag saknarsaknar dig!

2010-05-28 @ 06:51:09
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0