Jaaahapp

Då var man alltså Nitton år nu då.

Intressant att se vad det här året för med sig. Och intressant att tänka på allt som det förra året förde med sig. En del dåligt men också väldigt mycket bra. Möten med fina personer som satt sig i hjärtat och i minnet. Dagar och timmar med underbara vänner och klasskamrater. En student som jag faktiskt tog trots allt, om än med väldigt få betyg. Konserter och Festival, sjukt mycket bra musik och flera nyfunna band och artister att lyssna på dygnet runt.
Det här året bjöd också på de första veckorna på flera år utan Samtal. Pirrigt men väldigt bra, och ja, jag är rätt stolt över att jag klarat det. Väldigt många framsteg har det här året också bjudit på. Många dåliga vanor som jag vant mig av med och ännu fler goda vanor som jag fått. Mycket bakande och lite mindre skolarbete. Nyfunnet livshopp och en hel del vackra minnen att tänka tillbaka på. Roliga fester med ännu roligare vänner och en helt underbar student-tid med klassen, som redan är saknad. En helt otroligt bra resa till Indien där vi fick väldigt mycket livsinsikter och nya vänner. Mycket mys med Katten och promenader i snöoväder. Väldigt mycket fotande och pysslande, och en hel del brev har jag både skrivit och fått.

Det har helt enkelt varit ett år med mycket av allt. Ett fint år.

:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Att fylla år är ganska kul, om man inte tänker för mycket på framtiden, då kommer man på att snart är man så gammal att man inte vill fylla år. Har inte hängt med dig senaste halvåret, men ska skärpa mig och läsa din blogg lite nu. Blev alltså glad du över detta inlägg, att du klarat så mycket som du en gång sa att du inte skulle klara. Kramar Elin (angels_eyes)



2010-07-19 @ 12:41:25
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0