hemma

Hemma från indien igen,
Och om jag säger att det var bra så är det en underdrift,
för det var bättre än bra. Det var bäst!

Jag har inte mått så bra i två hela veckor sen jagvetintenär!

Jag bara ler när jag tänker tillbaka på det och jag har redan bestämt mig för att jag ska åka dit snart igen. På något sätt ska jag göra det! Med vemsomhelst, bara jag kommer dit igen :)

Bilder kommer väl förr eller senare, när jag får tid att lägga in dem på datorn.

Jag vill bara säga att det har varit så bra,
Jag har levt i fjorton dagar och inte velat dö en enda gång under den tiden,
Det är personligt rekord skulle jag tro! ;)

Nu ska jag mysa med den efterlängtade kattafan!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0