Friskhetstecken

Idag har jag haft/kommer jag att ha lite kvalitetstid med både mamma och pappa. Pappa och jag har pluggat bakterier och virus ihop (inte alls så kul som det låter..) och nu tar jag och mamma snart en lite promenad ihop innan vi lagar mat och sådär.

Jag har fullföljt mitt löfte om att sluta lova mig vad jag ska och inte ska göra en gång. Med andra ord tog jag lite fika med pappa och lillebror utan att bestämma mig för att träna bort det på en gång. Bra jobbat Annika! Fast iförsig ska jag ju gå promenad nu, men det gör jag för att det är mysigt med mamma, inte för att träna.

Det börjar mörkna ute och jag funderar på om två par leggings räcker eller om jag ska ta ett tredje par på mig... Enorma problem jag har ;) Men kan trösta mig med att det känns skönt att bry sig om sådana saker igen = ett tecken på att man mår lite bättre, att man bryr sig om att frysa/inte frysa. Lovely!

Nu blir det promenad :)


Kommentarer
Postat av: Jane

Du gör mig lycklig - vet du om att jag ler nu? Men jag är nervös, gaaah!! Jag måste iväg snart, men du har lugnat ned mig <3

2010-03-08 @ 16:37:41
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0