En vecka kvaaaaar!

Om en vecka sitter jag i bilden påväg till Stockholm för att ta flyget till Indien. Lovely! :)

Jag längtar så jag håller på att bli helt galen. Sol, sommar och bad. Klänningar, nya upplevelser och ett helt nytt land. Annorlunda mat, ledighet och familjen. Massor av roliga saker att se fram emot!

Fast lite läskigt känns det med en såpass lång flygresa. Jag gillar inte att flyga. Känner mig så instängd och fast. Och det är man ju med. Man kommer bara av när man stannar eller om man störtar, och det hoppas jag ju inte direkt på... Men med fulladdad ipod massa bra böcker och en pratig familj så ska jag nog klara av det utmärkt!

Lite jobbigt blir det med att vara ifrån alla peppande kompisar och deras ord. Jag mår ju såhär pass bra delvis tack vare att jag har så många fina vänner att prata med, så det blir nog ganska ensamt i två veckor utan dem.. Men det ska jag klara av, får väl hoppas på att mobilen fungerar där :)

Idag har det blivit brev-pysslande, musik, skola med prov(=bajs), dagvård och femtusen snorpapper.

Pusshejs,
lingonfejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0