Sorg över försvunnen väska

Jag sitter här i min ensamhet och sörjer en mycket fin väska med ett mycket viktigt innehåll.

Den försvann igår vid klockan tolv, och är nu spårlöst försvunnen inne i garderoberna på Stadt. Jag misstänker en elak häxgubbe (35 åring..) från blåkulla som hängt väskan på helt fel krok. Så nu sitter jag här och känner mig helt exposed (för att låta som en av hollywoodfruarna) utan min kamera, mitt läppglans och mitt puder, för att inte tala om mitt ID-kort! :O Jag menar, hur ska mitt liv gå vidare om jag inte får tillbaka alla de sakerna!? Katastrof helt enkelt..

Jag och pappa ska inleda en räddningsacktion vid fyra då stadt öppnar, och då ska vi banne mig få tillbaka den efterlängtade väskan!! ^^


( Men ja, huvudsaken är att alla mår bra nu, inte att väskan blir hittad. Materiella saker kan man alltid ersätta, men goda vänner måste man ta väl hand om! )

Kommentarer
Postat av: Jane

http://thediarybitch.blogg.se/2010/april/annika-jag-har-lost-din-gata.html#comment



Varsågod, gåtan löst :)

2010-04-02 @ 19:30:54
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0