Planer för helgen!

Jag har precis pratat med Jane och vi har bestämt oss för att ha sova-över-i-hennes-lägenhet-och-bara-ha-det-bra-mys fredag till lördag! Underbart ska det bli, minst sagt. Om jag har räknat rätt (vilket jag säkert inte alls har..) så blir det ungefär 17 timmar med en av världens finaste människor! Hur bra låter inte det på en skala?! :)

Nu gäller det bara att packa lite kläder och sånt där viktigt som man bara Måste ha med sig. Och då menar jag inte allt det tråkiga som mediciner och tandborste och pyjamas, utan jag menar såklart kamera, nagellack, någon mysig film, några bra skivor musik och kanske ett och annat par med solglasögon! :) Sånt där livsviktigt helt enkelt!

Åhh, jag är bara helt igenom varm och glad nu! Värmen kanske mest beror på att jag dricker kokhett kaffe, men ändå ;) Jag är riktigt glad över att helgen kommer att bli så fin och så rolig och så mysig.

Lite komiskt (eller kanske ironiskt?) är det ju att förra gången jag och Jane sov i samma "hus" så var det på avdelning 17.. Men det känns fint på något vis att vi kommer att få ett annat minne av kvällsmat och detdär, utan skrik, personal och låsta dörrar. Nu blir det mys, skratt och film istället. Det känns verkligen bra att få nya minnen, bättre minnen.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va glad jag blir för din skull vännen! ha det tokbra nu! :) <3333

2010-04-15 @ 16:10:58
Postat av: Jane

U N D E R B A R <3



Jag längtar !! Jag hoppas dagen går fort så att jag kan komma och möta dig snart!

2010-04-16 @ 10:17:02
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0