Påskmys

Det är Påskafton idag och jag har börjat dagen så som man ska börja dagen. Runtspringandes i träskor och tunn kofta ute i trädgården med resten av familjen + Philip. Vi har Såklart letat efter påskägg, eftersom påskharen fortfarande kommer till oss :) Och ja, jag hittade mitt rosaägg och fann en vinstlott med 50 kr där i! Lycka ;)



Sedan har jag självklart bakat Påsk-cupcakes, det hör liksom till att man gör det på sådana här högtider. Så cupcakes blev det, som bjuds på ikväll när allt folket kommer. Mys!



Och för övrigt kan jag berätta att väskan är återfunnen, med allt sitt innehåll kvar! Det var ren lycka att få se väskan efter så lång tid (16 h). Jag firade detta med att kolla korten på kamera, och slogs av att man alltid tar på tok för lite kort när man är på fest. Konstigt är det väl egentligen inte, man har ju så mycket annat för sig. men visst hade det varit roligt att ha fler än sju kort...

Tack och puss,
Hej!

Kommentarer
Postat av: Jane

Gud vad skönt att höra att den är tillbaka, det är så jobbigt när man inte har sina saker. Det är ju så privat... hade de fått in den på stället ni var eller? :)

2010-04-03 @ 18:23:15
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0