Jag har varit duktig idag!

Hela mitt rum, hallen och badrummet är städat och jag har även skurat golven, Det ni! ;) Det händer inte allt för ofta det, att jag tar mig tid och ork åt att skura hela rummet med såpvatten... Men nu är det gjort! Och jag är glad för solen lyser in i rummet och det luktar såpa och rent! Nästan inga dammkorn syns någonstans och golven glittrar av renhet (okej, inte riktigt, men nästan!).

Nu blir det en kvällspromenad i solen innan den går ner och sedan blir det nog lite bakning, om jag orkar. mamma hade hittat ett nytt muffinsrecept som verkade riktigt gott. Nått med citron, mandel och valnötter :)

SHIT!

Jag har inte hängt tvätten jag satte på i morse...

HejDå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0