Behålla den?

Jag köpte en skinnjacka idag på H&M, för 399kr..

Frågan är om jag ska behålla den eller inte? Jag har redan en skinnjacka, en grå. Och så har jag en svart vårjacka med. Men jag menar, kan man säga nej till en klarblå jacka som är så billig? Det känns som att jag gör ett bra drag om jag behåller den, för visst vore det snyggt med en färgglad jacka som man kan ha till alla tråkvanliga jeans som man har! Jag menar, de dagar då man inte har några av sina (fem miljoner par) strumpbyxor så vill man ju ändå vara färgglad när man går runt på stan! I alla fall så vill man det om man heter Annika och tycker att färg är underbart :)



Så, Vad tycks?
Ska den få stanna kvar i min ägo eller ska jag lämna tillbaka den?

:) Beslutsångest, fast på ett bra sätt!

Kommentarer
Postat av: Jane

Åhh!! Jag skulle aldrig komma på tanken att köpa en blå jacka, men det var riktigt snyggt! Den var så Annika. Kommer du ha användning för den? Ja det tror jag. (Jag, som tycker att jag inte passar i blått skulle använda den ! )



Säger som i CougarTown:

"Tags off, it's a keeper!"



Du gör som du själv vill, men gudars vad snyggt till svart! Eller grått! Eller jeans! Eller NAKET!

2010-04-10 @ 19:08:40
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0