Såna bilder och minnen jag blir glad av

Fin kväll med bästa vänner: Finns det ens något bättre?
Kvällar som inte tar slut förens det blir morgon.
Fina ord och meningar från okända personer.
Tuggummin i vackra färger i överdrift.
Popcorn & Polkagrisar efter dans i timmar.
Liten superbusig katt som tycker om att gömma sig under täcket när jag bäddar sängen.
Att grilla korv, åka pulka och skratta med hela släkten!
Höga fjäll som man kämpar sig uppför och sedan glider nerför.
Att ha ett paraply runt halsen som skyddar mot mer än bara regn.
Det här var helt enkelt lite av de fina minnen som jag har av den sista tiden. Eller rättare sagt, fina minnen som jag har på kort, sedan har det hänt en himlans massa mer fint, som kameran inte varit med på.

Kommentarer
Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

Åhåhåh. Du är med på i princip alla mina må-bra-bilder, och du måste komma hit snart för jag älskar dig och jag har tappat den fina glittrande stenen i min förlovningsring och jag behöver gråta mot din axel för det. Okej?

2011-03-29 @ 19:17:05
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0