I väntan på en dejt!

Jahapp, då sitter man alltså här hemma med en tre år gammal dator som helst struntar i att skriva några mellanrum trots att man tycker på den förbannade knappen, istället för en Mac, och väntar på att världens finaste vän ska logga in på Skype. Blir alltid så himlans otålig när jag väntar, vill att det ska hända Nu Nu Nu, haha, men ibland kanske det är bra att vänta lite också. Det är trots allt väldigt fint med väntan, omman vet att man snart ska"få" det som man väntat på :)

Det är så synd att jag inte har några bilder på pappas dator, annars hade det passat så perfekt med en snygg bild på mig och min vän! I och för sig så är de flesta bilderna på oss allt annat än snygga.. De är mest.. konstiga. Men det är ju just därför vi passar så himmlans bra ihop, vi är lika knäppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0