Två&EnHalvMånads-Väntan

Igår fick jag krama två av mina finaste vänner efter ett uppehåll på två och en halv månad. Om mindre än fem dagar får jag även krama om ännu en världsfin vän!
Det är så fint såntdär- Vänner!
Tänk att man kan gå runt i månader och känna sig ensammast i världen, tråkigast och deppigast. Tänka att man inte har en endaste vän att krama, och sedan efter några timmar med vännerna så skuttar man runt så glad och uppfylld av styrka att det inte finns en endaste tanke på hur ensam tiden utan dem varit.
Det är något jag verkligen tycker är vackert här i livet, att vara vänner, känna närhet, längta efter varandra och sedan när man väl träffas så är det som att man aldrig har varit ifrån varandra. Man pratar, pratar, pratar och skrattar så man får träningsvärk i magen och så mår man så himlans bra i hjärtat!
Jag är väldigt glad över att just dehär tre flickorna är mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0