Godmorgon!

Varför är det alltid så att man blir överpigg när man nästan inte sovit någonting alls under natten?! Det är ju väldigt irriterande, om jag ska vara ärlig... Men men, det är sådana smällar man får ta i livet ;) Jag tror faktiskt jag överlever, det enda jobbiga nu är ju att man har Två sovande kompisar som vägrar vakna och äta frukost med mig.. Jobbigt läge!!

Jaha, vad ska jag då berätta..

Joo! Det var en intressant kväll igår! Rolig tills den blev mindre rolig, men sen blev den rolig igen. Den innehöll mycket, bland annat en trasig toalett, regnvåt asfalt och gratis fylla. Då kan det ju inte annat än bli bra ;) Sen kanske det inte var helt tråkigt att man var med fyra underbara vänner.. Dom kan ha bidragit rätt mycket till att kvällen blev härlig!

Dagen idag har nog ganska mycket att erbjuda, bland annat lite shopping kanske. För när jag kollade mitt saldo på kortet, insåg jag att jag hade nästan hela studiebidraget kvar. och jag får nytt på måndag. Med andra ord: Jag borde ju rent logiskt gå och köpa mig något nu.. hur skulle det se ut om jag helt plötsligt bröt min trend med att vara pank innan nästa månads pengar kommer?! det hade ju bara varit konstigt.. ;)

Jaha (en gång till ja)

För övrigt kan jag ju berätta att varje gång evelina så mycket som rör på lilltån, så rycker jag till, vänder mig om och tänker "Jaaa! nu vaknar hon äntligen!" Sen inser jag att hon fortfarande sover.. Då blir jag ledsen igen.. Det här är jobbigt. När man jämför med andra små världsliga problem så framstår ju det här som en ren katastrof!

Nu ska jag hitta på något, för såhär stilla kan jag bara inte vara längre..

Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0