Oplanerat

Dagen har inga direkta planer, vilket får mig att springa runt som en galen höna i jakt på något att göra. Jag har några saker jag kanske skulle vilja göra, men gud vad tråkigt det är att göra allt helt själv.. betydligt roligare att tvätta om man gör det ihop med någon..

Lite brödbak kanske inte skulle sitta fel. Nybakat bröd är liksom alltid uppskattat här hemma. (Till skillnad från allt fikabröd som familjen börjar tröttna på. Det kan ju bero på att alla äter tills dom inte får i sig mer..) jag får se hur jag gör med det helt enkelt.

För övrigt har jag sått sådant där dekorationsgräs och tro det eller ej, men det har börjat Mögla. Vafaaan liksom, Hur lyckas man med sådana saker egentligen?! iförsig är det ju mig vi pratar om, jag lyckas med det mesta man inte borde lyckas med. Men i alla fall, Hur svårt kan det vara att så lite fröer?!

Nej!
Nu Ska jag i alla fall klä på mig och se vad dagen har att erbjuda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0