Jag är såå Kvicktänkt!

I Fredags blev det en spontan utekväll med Evelina, den inehöll många skratt och väldigt mycket ironi!



Kvällens blondaste situation tog jag åt mig (såklart).
En kille kom fram till mig och sa:

Kille: Fredrik.
Jag: Va?!
Kille: Fredrik!
Jag: Va? jag fattar inte!
Kille: Freedriik!!
Jag: VA?!?
Evelina: Fredrik asså!
Jag: Vem fredrik?
Evelina: Han Heter Fredrik!
Jag: Jaha! Det fattade inte jag..
Kille: Ehh.. ja.. Fredrik alltså..



Hehe, ibland känner jag mig bara allt för borta i tankarna för mitt eget bästa. Han måste undrat vad det var för fel på mig som inte förstod att han bara ville börja snacka och säga sitt namn.. Men man kan ju inte riktigt lyckas jämt, eller hur?! ^^

Ohyees! ^^

Kommentarer
Postat av: Jane

Gaaah xD

2010-03-28 @ 21:42:39
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0