Jag är ekonomisk

Nu på morgonen när vi åt frukost pratade jag och Evelina om att vi skulle bli mer ekonomiska. Inte göra en massa impulsköp och inte handla något så fort vi går på stan.

Jag höll detta i ungefär tre timmar, sen kom jag på något vis hem med ett par skor och fyra tröjor...
Hur gick det till egentligen?! Jag som skulle vara så ekonomisk av mig nu i vår...

Fast jag är ändå glad för mina inköp, det var faktiskt väldigt billigt, och snyggt med, så nu har jag ännu mer färgglada tunikor och toppar att ha i vår! Jippie! (Det är jippie ända tills jag ska ta ut pengar och inser att jag inte har så mycket kvar på kortet bara.. men ja..)

Hur skulle man kunna motstå dessa vårskor?


För övrigt är jag stolt över att jag äter lunch fast jag är ensam hemma och skulle kunna fuska. Men jag har insett att fusket inte leder till något jag mår bra av. Så lunch blir det nu varje dag! :)


Kommentarer
Postat av: Jane

Du är bäst. Inget mer fusk för någon (först skrev jag "inget mer fuck för någon, men jag lyckades rätta till det xD) för vad gör det för nytta? Det gör bara att man behöver mera vård, självständighet är att ta ansvar över ätandet. Jippie, det har jag kommit på! :D <3

2010-03-16 @ 15:35:47
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0