Förökade kycklingar

Mina suicid-kycklingar har förökat sig de senaste dagarna! De har fått lite nya färger också. Numera finns det vita, svarta och gula kycklingar över hela huset..

Familjens reaktion var blandad, Men alla höll med om att kycklingen på trappstolpen troligtvis kommer dö i sina hopp snart, för han hoppar varje gång någon går upp eller ner i trappen... Jag tycker synd om honom. Det kan inte vara lätt att vara så självmordsbenägen att man hoppar så fort någon går förbi en...

Ute har jag fått upp lite påskfjädrar också. Inte på långa vägar alla, men några i alla fall. Och katten har redan varit där och nosat lite, tittat lite och bitit lite. Jag kan inte direkt klandra henne, för jag menar, massor av "fåglar" i olika färger som sitter helt still och väntar på att bli uppätna. Det kan man ju bara inte motstå som katt!

Tack och puss,
Hej! <3

Kommentarer
Postat av: Jane

Vet du om att du är underbar?!



3 dagar <3

2010-03-28 @ 18:34:22
URL: http://thediarybitch.blogg.se/
Postat av: Jane

Okej då, jag ljög ;) men vi kanske kan ses om fyra dagar då? Torsdag? :) Tror inte jag har något speciellt då, men jag kan kolla upp det! Puss!

2010-03-28 @ 18:36:31
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0