en timmes samtal!

När man har studiedag ska man fylla tiden med allt annat än tråkigt plugg. Det vet ju alla. Därför håller jag på att baka bröd, senare blir det lyckokakor igen och sen blir det promenad, mys med katt och filmtittande, kanske även lite pyssel på sockerbruket. En bra studiedag helt enkelt!

Jag tror jag har slått mitt rekord i telefonsamtal nu.
Pratade med Evelina i en timme, och innan det pratade vi i tjugo minuter...
Så komiskt att vi pratade om precis allt och inget, samtidigt som jag bakade bröd och hon kollade lägenheter. Lyckat helt enkelt. Inte alla som lyckas hålla igång ett så långt samtal och ändå fundera på om man inte ska ta och prata lite mer lite senare...

Nu måste jag passa bröödet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0