Färdigpackad och klar!

Hejhopp..

Nu har jag praktiskt taget packat klart allting jag ska ha med mig. (Kudde, fårdjur och mobil ej inräknat) Och jag har insett att jag antagligen har alldeles för mycket kläder med mig, men är inte det meningen att man ska ha det vart man än reser? hihi, får bara hoppas att jag får med mig allt det som jag vill köpa hem igen.. 

I värsta fall får jag väl sätta på mig alla kläderna och flyga hem i dem. Det kan nog bli lite konstigt att stå i 30 graders värme med fem klänningar och två par byxor på sig. Och kanske blir det lite pinsamt om jag går igenom den där kontrollen (vad heter den!?) och det piper. Då får jag vecka upp alla mina klänningar och försöka att se ut som att det är helt normalt att man har femtioelva lager kläder på sig..

Nu vill jag bara att det ska bli måndag, skola, tisdag, dagvård, samtal, dagis, onsdag, skola, prov, hem och Ååååka! :D


(För övrigt har jag insett att jag missbrukar punkter, intressant!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0