Olalaa

Dagen har redan bjudit på frukost med en liter kaffe, cykeltur till dagvården och kortspelande där. Sedan, på de sju minuterna det tog för mig att cykla därifrån till skolan, ja då hann jag med att få tre busvisslingar, ett "Olala!" och två "tjena bruden!" ;) Det betyder nog att jag inte ser lika ful ut som jag känner mig :P

Efter ett litet spontant besök i skolan, där jag bestämde mig för hur jag lägger upp höstens studier (två timmar skola om dagen) så sitter jag nu och mumsar i mig valnötter och sveper den ena koppen kaffe efter den andra. Livet är Bra med andra ord! (även om jag nog kommer vara lite för hyper för mitt eget bästa på grund av allt kaffe..)

Och för övrigt så ska jag cykla en sväng till Hemkompaniet och se vad jag kan byta ut mot några tior! Lovely! Man måste ju börja tänka på framtiden liksom! Framtiden som innebär flytt (vart? När?) och vuxenliv! Läängtarsom fan!

:) pusshejs!


Kommentarer
Postat av: Jane

Åh, underbara du. Visst är det kul?! Men får jag fråga... ehh... hade du kläder på dig?(A)

2010-08-24 @ 09:15:14
URL: http://thediarybitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

OJ! Där sa du nått! Kläder hade jag helt klart glömt bort den dagen.. Oops! :S

2010-08-24 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0