plöööh

Jag har kommit in i en trötthets period.
Jag bara sover och sover och sover, och trycker i mig lite mat där emellan. Ganska skönt faktiskt, att bara få sova. Samtidigt rätt stressigt, för nu ligger jag efter i min skolplanering.. gaaaah!

Jag känner för förändring,
men hur mycket kan man förändra om man blir trött bara av att tänka tanken på att man kanske borde gå upp ur sängen? Jag vill träffa mina långt-borta-kompisar snart igen. Vill ha myskvällar och såntdär!

Kanske borde försöka bestämma helger och sånt med dem :)

Kommentarer
Postat av: Jane

Tycker verkligen du borde träffa alla, inklusive mig! Jag skickar brev i morgon <3

2010-04-05 @ 21:33:35
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0