Hejhopp



Jaa, jag lever och kanske är det just därför som jag inte är inne på datorn så mycket. Jag har fullt upp med andra saker. Som att lyssna på fågelljud och lära mig hur en Enkelbeckasin eller en Morkulla låter. Jag myser ner i sängen på kvällarna med en kopp té och en syster och så ser vi på tv ihop. Jag fikar lite för ofta på stan med Evelina och dricker aningens för mycket kaffe. Och så handlar jag för pengar jag borde spara till mer vettiga saker.. Jag har det bra med andra ord!



Jag önskar mig en till katt i Studentpresent :)



Det är mysigt att fika med en fin vän. Sådana stunder lever jag för.


Kommentarer
Postat av: Suzze

Du har nog hört detta mycket,

men du är så otroligt fin <3.

2010-05-01 @ 09:47:07
URL: http://galenkanin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0