Hål i plånboken..

Jag är absolut ingen shopaholic, men varje gång jag går på stan så slutar det att jag kommer hem med mindre pengar än vad jag hade när jag gick dit. konstigt. verkligen supermystiskt. måste bero på att jag har ett hål i plånboken som gör att pengar trillar ut lite så fort man går förbi en affär :O För det kan ju inte bero på att jag hittar något snyggt som jag bara måste ha...


Därför är det inte alls mitt fel att jag helt plötsligt
är ägare till en assnygg termosmugg att ha kaffe i

Sen kanske det är så att gårdagen inte bara bjöd på en mysig fika med bästaste vännen, utan också en liten (hur liten som helst, jag lovar!) runda på stan och kanske var det så att jag helt plötsligt hade mindre pengar på kortet men både ett par solglasögon och en sommarväska i påsen.. men det Är faktiskt inte mitt fel, det bara blir så... Jag kan inte hjälpa det, jag lovar!


Ett par rosa pilotglasögon kan man ju bara inte motstå..

Men om man nu ska se det positivt så är det ju så att jag bara köper nödvändiga saker. (okej, ett sjätte par med solglasögon kanske inte superduper nödvändigt, men lite behov av det har man ju faktiskt. speciellt som man bara har Ett par rosa brillor sen innan, man måste ju ha Två par, det vet ju alla!) (och okej, en fjärde liten sommarväska kanske inte heller är jätteviktigt att handla, men å andra sidan, vem behöver inte en vit väska till sommaren!?) (och en termosmugg är superviktigt, annars måste man ju gå runt med en pappersmugg eller en termos!? gräsligt tråkigt enligt mig..) Så ja, nu har vi alltså kommit fram till att jag bara köper absolut nödvändiga saker! härligt ^^

Nu ska jag till Trollungarna och leka hela dagen lång!


Kommentarer
Postat av: Jane

Underbara du, underbara shopping, underbara allt!!



(ditt brev är inte postat än... förlåt <3)

2010-04-14 @ 07:57:31
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0