Beslutet är taget!

Från och med nu är jag ägare till en blå skinnjacka, och fasiken vad bra det känns ;) hihi, tänk att man kan bli på så bra humör av ett klädesplagg. Men så är det verkligen, jag kan gå en hel förmiddag och sura och sedan när jag köpt något jag verkligen tycker om, ja då är jag huxflux på bra humör igen! xD


Varför lägga upp en bild på tre apor? Ja men varför Inte?!

Ikväll tänker jag ha en riktigt mysig kväll alldeles själv (inte ensam!). Jag tror jag ska bada bubbelbad, läsa någon bra bok och sedan krypa ner i sängen för att se Djävulen bär prada på tv. Mysigt helt enkelt. Kanske att jag låter mamma krypa ner i sängen hon med, för det är rätt mysigt att bara ta det lugnt med en mamma bredvid sig :)

pusshejs

Kommentarer
Postat av: Sophie

det vinet är så himla gott :)

2010-04-12 @ 02:57:16
URL: http://uttjatat.blogg.se/
Postat av: Sophie

det vinet är så himla gott :)

2010-04-12 @ 02:58:09
URL: http://uttjatat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0